søndag 13. mars 2011

Scraporama

I går var jeg på messe på Hellerudsletta sammen med en god veninne av meg. Det var scrapbook og stempel messe. Fikk kjøpt endel utstyr som jeg trengte, og selvfølgelig noe jeg ikke trengte også. Det er alltid gøy med nytt utstyr og det inspirerer til å lage nye ting. Så i går når jeg kom hjem ble det gaveeske laging som jeg hadde lært på en stand på messen i går.
I dag har dt ikke blitt noe kreativit ennå, for jg har hatt veninner på brsøk til lunsj. Men senere blir det strikking, og jeg prøver å få laget en babydress ferdig med Fana-mønster som er i rosa og hvit. Den blir kjempe søt og er i størrelse 0-3 måneder. Jeg gleder meg til den bilir ferdig for fåreløbig er det litt stress når man har tidspress.
Men tilbake til scrapbook-messen. Det var endel utstillere og jeg og veninna mi koste oss veldig. Det er så gøy å gå å titte og se. OG så blir men veldig inspirert. Så jeg har veldig lyst til å lage masse nå i dag, men jeg har ikke mer dobbeltsidig tape så jg får ikke gjort noe før i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar