fredag 25. mars 2011

Norway Design

For dere som trodde Norway Desing bare er design varer tar dere helt feil. Norway Design har et eget papirgalleri. der har de massevis av papirer. Noe av det er dyrt, men andre ting er relativt billig. Du får blandt annet kartong i A2 til 15 kroner. Den har de i utallige forskjellige farnger.
Og for å gjøre papiropplevelsen ennå bedre har de papirskjærere og utstansemaskin hvor du kan stanse ut forskjellige former og bokser. Når jeg var der sist stanset jeg ut mange bokser i forskjellige fasonger. Noen med hjerteform, kakeform og melkekartongform. Så mulighetene er mange. Så nå gleder jeg meg veldig til å dekorere eskene og jeg tror de kommer til å bli veldig fine. Så når de er ferdig dekorert legger jeg ut bilder.
Ønsker mine lesere en god og kreativ helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar